W kwietniu sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 727 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co daje 23,6% wzrostu w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej – 2 207 sztuk. Łączna sprzedaż Opla w tym roku wyniosła już 11 206 samochodów, czyli o 23,1% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku, zakończonym wynikiem na poziomie 9 100 sztuk. Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych niemieckiej marki rosła mimo spadającego rynku, dzięki temu Opel w okresie od stycznia do kwietnia zwiększył swój udział z 6,53% uzyskanych w zeszłym roku do 8,23%, czyli o 1.7 punktu procentowego.
Liderem sprzedaży marki po pierwszych czterech miesiącach roku jest Opel Corsa, najczęściej wybierany przez klientów indywidualnych model na polskim rynku, którego sprzedaż wyniosła 3 412 sztuk. Tuż za nią uplasowała się Astra z wynikiem 3 250 egzemplarzy, trzecie miejsce na podium przypadło modelowi Mokka – 1 630 sztuk. Kompaktowy SUV Opla stał się nowym bestsellerem marki, jego sprzedaż w pierwszych czterech miesiącach 2015 roku potroiła się w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
- W kolejnych miesiącach polskich klientów czekają premiery najnowszych modeli Opla – miejskiego KARLa oraz nowej generacji Astry. W ofercie pojawi się również innowacyjny asystent mobilności i serwisu, system Opel OnStar. A już teraz wprowadzamy nowy produkt finansowy pod nazwą „Drive New Opel” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.
-To rozwiązanie przed wszystkim dla tych klientów, którzy przy niewielkim nakładzie środków chcą mieć możliwość wygodnego użytkowania ciągle nowego auta – dodaje Mieczkowski.
Drive New Opel to elastyczny program finansowania, który pozwala na wygodny zakup auta nawet bez wnoszenia wkładu własnego, płacąc stałą miesięczną ratę. Po upływie 3 lat klient będzie miał możliwość wymiany auta na nową Corsę, korzystając w dalszym ciągu z tego programu finansowania.