Hasło „Stay Open” nowego MINI Cabrio jest przy tym tak wielorakie jak jego grupa docelowa i stanowi odniesienie do kampanii „Always Open” poprzedniego modelu. Racjonalnie wskazuje na możliwość jeszcze dłuższego jeżdżenia nowym MINI Cabrio, ze względu na jego nowe właściwości, z otwartym dachem. Emocjonalnie – oddaje wolnomyślicielski charakter grupy docelowej stale otwartej na świat i tolerancyjnej. Optymizm wyrażający radość życia obecny jest we wszystkich elementach kampanii.
Nawiązuje do tego również kampania drukowana lokująca nowe MINI Cabrio pośród jasnych, wyrazistych kolorów. Dużo błękitnego nieba odzwierciedla wrażenia z jazdy z otwartym dachem.
Ta otwartość i jazda z otwartym dachem widoczna jest również w komunikacji internetowej.
Centralnym elementem kampanii jest film online wykraczający swoją długością i formą daleko poza ramy telewizyjnego spotu reklamowego. Reżyserem tego nakręconego z kinowym rozmachem filmu jest laureat Oscara Joachim Back. Film będzie odsłaniany etapami, a na starcie kampanii zapowiadać go będzie krótki teaser oraz strona internetowa. Całość przedstawiona zostanie bliżej premiery rynkowej nowego MINI Cabrio.
Więcej informacji o kampanii i filmie online wkrótce.
Udział wzięły agencje WCRS, London oraz KKLD, Berlin i AKQA, London.
Za adaptację międzynarodowej kampanii na rynek niemiecki odpowiada Serviceplan Campaign X. Niemiecka kampania nowego MINI Cabrio rozpocznie się w połowie lutego 2016 r. przed premierą 5 marca 2016 r.
W najnowszej edycji rankingu zadowolenia nabywców samochodów modeli najnowszej generacji brytyjskiej marki premium plasuje się na pierwszym miejscu w klasie małych samochodów.
Źródło: BMW, informacja prasowa / Mototarget.pl