Sto tysięcy egzemplarzy ŠKODY Superb trzeciej generacji

LeadPhoto Sto tysięcy egzemplarzy ŠKODY Superb trzeciej generacji
ŠKODA wyprodukowała już 100 000 sztuk najnowszej generacji swojego flagowego modelu. Jubileuszowy egzemplarz zjechał z taśmy produkcyjnej w Kvasinach. Wynik ten osiągnięto na przestrzeni niewiele ponad roku – jego produkcja rozpoczęła się w marcu 2015 roku. Od momentu wejścia na rynek modelu Superb w roku 2001 ŠKODA sprzedała już niemal milion sztuk trzech generacji swojej topowej konstrukcji.
Content

- Wynik osiągnięty przez ten zaawansowany, nowoczesny model jest świadectwem wybitnych kompetencji fabryki w Kvasinach i jej wszystkich pracowników – oznajmia Michael Oeljeklaus, członek Zarządu ŠKODY odpowiedzialny za produkcję i logistykę.

- Nazwa Superb reprezentuje jeden z najlepszych i najbardziej udanych modeli klasy średniej. Trzecia odsłona podtrzymuje sukces poprzedników i będzie go kontynuowała przez następne miesiące i lata – dodaje Oeljeklaus.

O jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa dba szeroki wachlarz zaawansowanych systemów wspomagających przejętych z klasy wyższej, jeszcze więcej uwagi zwrócono także na kwestie komfortu i ochrony środowiska.

Sukces tego modelu został poparty nie tylko nieustającą falą zamówień napływających z całego świata, ale i przyznaniem licznych nagród przez niezależnych specjalistów, w tym także prestiżowej „Red Dot Award” za najwyższą jakość designu i tytuł Samochodu Roku w wielu europejskich krajach.

Od roku 2001 model Superb stoi na samym szczycie gamy modelowej czeskiej marki. Nawiązuje on do wspaniałych tradycji reprezentacyjnych, pożądanych limuzyn z Mladá Boleslav z początku wieku. Model Laurin & Klement FF pochodzący z 1907 roku był pierwszym ośmiocylindrowym samochodem w Europie Środkowej.

Przed produkcją najnowszej ŠKODY Superb producent poczynił w fabryce w Kvasinach ogromne inwestycje w technologie, montaż i logistykę. Nowy dział nadwozi sam w sobie pochłonął 1,7 miliarda koron czeskich (ok. 227 milionów złotych). Teraz obiekt w Kvasinach przygotowywany jest do nowej kampanii modelowej w segmencie SUV.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!