Stylistyka CITROËNA - Grand Prix dla Alexandre Maleval’a

LeadPhoto Stylistyka CITROËNA - Grand Prix dla Alexandre Maleval’a
Podczas 32. Międzynarodowego Festiwalu Motoryzacji, który odbył się w dniach od 1 do 5 lutego w Hôtel des Invalides w Paryżu, marka Citroën została nagrodzona za kreatywność i spójność. Podczas uroczystości inauguracji festiwalu Alexandre Malval, dyrektor ds. stylu Citroëna, otrzymał Grand Prix Designu przyznane przez jury złożone ze specjalistów z branży. Jest to wyraz uznania dla pracy Centrum Stylu Citroëna w ostatnich latach.
Content

Alexandre Malval, dyrektor ds. stylu Citroëna, z wielką dumą odebrał podczas uroczystości otwarcia Międzynarodowego Festiwalu Motoryzacji, Grand Prix Designu, przyznane przez jury złożone z ekspertów i specjalistów. Jest to dowód uznania dla projektanta i jednocześnie dyrektora ds. stylu Citroëna od 2012 roku, który wraz ze swoim zespołem wniósł powiew świeżości do stylistyki Marki.

Przyznanie tej nagrody jest dla mnie wielkim zaszczytem. To nagroda za pracę całego zespołu i za sam produkt. Bardzo wyraźnie zdefiniowaliśmy obszar ekspresji Marki, co znajduje odzwierciedlenie w sylwetkach pojazdów, rozwiązaniach wnętrza i w doborze kolorów i materiałów. Cieszymy się, że nowa tożsamość marki została doceniona. Można ją odnaleźć w naszych najnowszych modelach, takich jak C4 Cactus lub nowy C3, oraz w najnowszych samochodach koncepcyjnych Aircross i CXperience, które wyraźnie wskazują, w którą stronę pójdą nasze przyszłe samochody. Alexandre MALVAL - Dyrektor ds. Stylu Citroëna

Nowa stylistyka opracowana przez Centrum Stylu Marki Citroën dotyczy między innymi sylwetek pojazdów, które wyróżniają się harmonią, doskonałą prezencją, śmiałymi liniami i zdecydowanymi akcentami graficznymi. Komfort wnętrza podkreślony jest oszczędną stylistyką, poziomym układem elementów czy też kształtem obszernych foteli. Wszystkie projekty Marki stanowią przedmiot analiz pod względem użytych kolorów i materiałów, wnoszących świeżość i poczucie komfortu. Wszyscy nasi projektanci czerpią inspiracje z DNA marki, ale również z innych dziedzin, takich jak architektura, meble, moda, itd. Tę kreatywność i śmiałość można dostrzec we wszystkich naszych projektach, których głównym celem jest zapewnienie większej spójności gamy pojazdów i chęć wzmocnienia osobowości marki.

Osobowość tę można odnaleźć w najnowszych modelach marki, takich, jak C4 Cactus lub nowy C3. Goście odwiedzający Międzynarodowy Festiwal Motoryzacji mogli ją ponadto zobaczyć w trzech zaprezentowanych projektach:

CXPERIENCE CONCEPT: samochód, który świadczy o zdolności Marki do dotrzymania obietnicy „Be Different, Feel Good”. Dzięki charakterystycznej sylwetce ten samochód koncepcyjny łamie konwencje i jest doskonałym przykładem programu „Citroën Advanced Comfort®”, który powstał z myślą o zapewnieniu dobrego samopoczucia i komfortu pasażerów;

AIRCROSS: całkowicie innowacyjny samochód koncepcyjny, jednocześnie posiadający atrybuty SUV‑a. Jego stylistyka i klimat wnętrza wprowadzają elementy nowoczesności i wyjątkowości, a jednocześnie są typowe dla stylu Citroëna;

C3 WRC: samochód koncepcyjny C3WRC jest świadomie bardzo zbliżony do ostatecznego kształtu samochodu wyścigowego. Ta ultra sportowa, muskularna i dynamiczna wersja wykorzystuje elementy stylistyczne typowe dla modeli z produkcji seryjnej.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!