Stylowy Opel - skonfiguruj własnego ADAMa

LeadPhoto Stylowy Opel - skonfiguruj własnego ADAMa
Pierwszy tak stylowy Opel w segmencie A kontynuuje ofensywę produktową marki. ADAM oferuje niemal nieograniczone możliwości w zakresie personalizacji oraz szerokie możliwości komunikacyjne wśród małych samochodów dzięki systemowi informacyjno-rozrywkowemu IntelliLink.
Content

Zdaniem ekspertów i klientów, doceniających niekonwencjonalny wygląd i przełomowe technologie, Opel ADAM to prawdziwy krzyk mody. Najnowszym potwierdzeniem tej opinii jest renomowana nagroda Red Dot za wzornictwo, którą 37‑osobowe jury, złożone z międzynarodowych ekspertów, uhonorowało model Opla, będący mistrzowskim pokazem możliwości w zakresie indywidualizacji.

Nowy ADAM to już czwarty Opel z nagrodą Red Dot za wzornictwo od 2009 roku. Wcześniej trofeum to firma otrzymała za model Insignia, Astrę Sports Tourer i kompaktowe coupé Astra GTC. Po raz kolejny okazało się zatem, że zapoczątkowana przez Insignię stylistyka Opla, w której „artystyczną wrażliwość skojarzono z niemiecką precyzją”, cieszy się uznaniem klientów i ekspertów.

Indywidualizm to firmowa cecha ADAMa. Żaden inny samochód w tej klasie na świecie nie jest dostępny w ponad 61 000 wariantów nadwozia i niemal 82 000 wersji wykończenia wnętrza. Do wyboru jest między innymi 12 kolorów nadwozia w kombinacji z trzema barwami dachu, 31 wzorów obręczy kół i kołpaków, a także różne rodzaje podsufitki z oświetleniem diodowym.

ADAM został także wyposażony w najlepsze technologie, spotykane w pojazdach z wyższych segmentów. Nowy pokładowy system informacyjno-rozrywkowy IntelliLink, integrujący pojazd ze smartfonem (z systemem operacyjnym Android lub Apple iOS) sprawia, że ADAM zapewnia najlepsze możliwości komunikacyjne wśród innych małych samochodów. Inne funkcje doskonale sprawdzające się w miejskim — naturalnym dla Opla ADAMa — środowisku to: nowej generacji system Park Assist, który automatycznie parkuje samochód, system ostrzegający o przeszkodach w martwym polu Side Blind Spot Alert oraz system wspomagający układ kierowniczy ze specjalnym trybem CITY.

ADAM nie tylko zapewnia więcej indywidualności niż konkurencyjne auta. Dzięki najwyższemu standardowi wyposażenia klienci Opla dostają więcej w takiej samej cenie. Cena wyjściowa modelu ADAM wyposażonego w 1,2 l silnik benzynowy o mocy 51 kW/70 KM wynosi 11,500 Euro (cena sugerowana, zawierająca niemiecki podatek VAT). Nawet cena, jaką trzeba zapłacić za najwyższej klasy technologie i różnorodne opcje umożliwiające personalizację, jest niezwykle korzystna, np. system informacyjno-rozrywkowy IntelliLink jest dostępny za dodatkowe 300 euro, a podsufitki z mapą nocnego rozgwieżdżonego nieba, podświetlane przez 64 diody LED — za jedyne 380 euro.

Opel ADAM oddaje ducha nowoczesnych młodych ludzi mieszkających w miastach i zapewnia ogromne poczucie wolności na drogach. Jazda nim to czysta przyjemność — daje nieporównywalnie większe możliwości personalizacji niż inne samochody, a do tego łączy w sobie niezwykłą solidność i zwinność. ADAM jest zdecydowanie idealnym samochodem dla młodszych kierowców, jak i tych, którzy są młodzi duchem – mówi wiceprezes zarządu Opla dr Thomas Sedran. – Pojazd ten łączy w sobie pełen emocji urok oraz atrakcyjność z najlepszą niemiecką techniką i jakością dlatego z pewnością istotnie przyczyni się do naszego wzrostu na europejskim rynku.

ADAM pojawia się w kluczowym momencie ofensywy produktowej firmy Opel. Od 2008 r. firma Opel całkowicie zmodyfikowała swoje najpopularniejsze linie: od flagowego modelu Insignia przez inne modele aż do najnowszych pojazdów, z którymi wchodzi do nowych segmentów czy wręcz te segmenty otwiera. Opel Ampera (samochód elektryczny o zwiększonym zasięgu), Mokka (mały SUV), ADAM (modny mały samochód) i planowany Opel Cascada (kabriolet średniej wielkości) to modele będące częścią trzeciej fali dynamicznego programu wzrostu, które przyczyniają się do rozszerzenia oferty Opla.

Opel przewiduje, że ponad 80% klientów decydujących się na zakup Opla ADAM będą stanowić klienci prywatni, z czego ponad połowa kupi pojazd marki Opel po raz pierwszy. ADAM doskonale sprawdzi się jednak również jako pojazd dla firm i biznesu. Zgodnie z przewidywaniami firmy około 20% samochodów zostanie sprzedanych dla flot i do sektora komercyjnego. Ogólnie mówiąc, ADAM powinien przyciągnąć młodych wiekiem i duchem klientów obu płci, mających swój własny styl, poszukujących samochodu, który odzwierciedlałby ich wyjątkową osobowość. ADAM to idealna propozycja dla klientów przywiązujących dużą wagę do mody i indywidualności, którzy nie chcą po prostu naśladować trendów, ale są gotowi aktywnie uczestniczyć w ich tworzeniu.

Źródło: Opel Media

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!