Sukces Peugeota 2008

LeadPhoto Sukces Peugeota 2008
W niespełna rok od wejścia na rynek, miejski crossover PEUGEOT 2008 przekroczył barierę 100 tysięcy wyprodukowanych samochodów. To doskonały wynik tego niewielkiego crossovera.
Content

PEUGEOT 2008, którego światowa prezentacja miała miejsce podczas ostatniego Salonu samochodowego w Genewie, i który pojawił się w ofercie marki PEUGEOT w segmencie B zaraz po debiucie modelu 208 GTi, stał się jednym z najlepiej sprzedających się pojazdów w roku 2013 z ponad 100 tysiącami zamówień na koncie.

PEUGEOT 2008 jest produkowany wyłącznie w fabryce w Miluzie na potrzeby wszystkich rynków z wyjątkiem Chin i Ameryki Łacińskiej. We wrześniu 2013 r. otrzymał znak „Gwarantowane francuskie pochodzenie” z uwagi na fakt, iż 73% komponentów użytych do jego produkcji jest wytwarzanych we Francji. Przyznano mu również pięć gwiazdek w testach Euro NCAP. Jest także jedynym modelem w swojej klasie oferującym system Grip Control, poprawiający własności trakcyjne.

Model ten błyskawicznie podbił serca europejskich klientów, a jego doskonały debiut handlowy wymusił stopniowe zwiększanie produkcji zakładu w Miluzie, do poziomu 680 pojazdów dziennie, czyli dwukrotnie więcej niż w momencie jej uruchomienia.

PEUGEOT 2008 zdobył również ponad 10 nagród w Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Polsce, Turcji.... Jest także dowodem na popularność najlepiej wyposażonych wersji PEUGEOT w segmencie B – stanowią one 68% sprzedaży tego modelu.

Z okazji wyprodukowania stutysięcznego egzemplarza modelu 2008 jego nabywczyni – mieszkanka regionu paryskiego – przyjechała do zakładu w Miluzie, aby wziąć udział w uroczystości symbolicznego przekazania kluczyków przez Corinne Spilios, dyrektora zakładu w Miluzie i Xaviera Duchemin, dyrektora Peugeot France.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!