Team Renault sprawdził się w Runmageddonie w Gdyni

LeadPhoto Team Renault  sprawdził się w Runmageddonie w Gdyni
Renault Polska realizuje kampanię reklamową True Stories. Bohaterem trzeciej odsłony kampanii został Renault Team, złożony między innymi z pracowników Renault, którzy zmierzyli się z trasą Runmageddonu w Gdyni. Na potrzeby kampanii przygotowywane są opowieści filmowe inspirowane prawdziwymi historiami ludzi, które są prezentowane na specjalnie dedykowanej stronie nowe.renault.pl oraz na profilu Renault na Facebooku i kanale YouTube.
Content

Na potrzeby kampanii przygotowywane są opowieści filmowe inspirowane prawdziwymi historiami ludzi, które są prezentowane na specjalnie dedykowanej stronie nowe.renault.pl oraz na profilu Renault na Facebooku i kanale YouTube. To już trzecia odsłona kampanii Renault True Stories, w której prezentowane są prawdziwe historie ludzi, ich pasje oraz towarzyszące im samochody Renault. W tej odsłonie prawdziwych historii bohaterami są także pracownicy Renault, którzy jako Renault Team zmierzyli się z trasą Runmageddonu w Gdyni. Film przedstawia zespół Renault biorący udział w biegu Runmageddon. Ich zmagania, w których mogli sprawdzić swoją siłę charakteru, dokumentowały kamery – zarówno te rejestrujące bieg z perspektywy widza, jak i te towarzyszące uczestnikom biegu.

W tej odsłonie kampanii uczestnikom towarzyszy model Renault Kadjar. Dla osób, które chciałyby przyłączyć się do biegaczy, Renault Polska przygotowało konkurs, w którym można wygrać udział w kolejnych biegach Runmageddon.

Kampania Renault True Stories jest realizowana przez cały rok. Celem kampanii jest pokazanie nowych modeli marki przez pryzmat przeżyć prawdziwych bohaterów. Wszystkie prezentowane historie są dostępne na stronie nowe.renault.pl oraz oficjalnym fan page’u na Facebooku oraz kanale YouTube.

Movie
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!