SEAT w Polsce, a zwłaszcza salon Bednarek w Łodzi ma powód do dumy. Dwóch z czterech polskich reprezentantów, którzy doszli do finału TOP SEAT PEOPLE pracuje właśnie w tym punkcie.
Sebastian Chojecki zajął 3. miejsce w kategorii Doradca Serwisowy, a Technik Serwisowy, Krzysztof Funkowicz, zdobył najwyższy z możliwych tytułów, czyli „ABSOLUTE WINNER After Sales”. Oznacza to, że jest najlepszym pracownikiem wyróżnionym z obsługi posprzedażnej na całym świecie!
W konkursie TOP SEAT PEOPLE sprawdzana i oceniana jest zarówno wiedza, jak i umiejętności praktyczne osób zatrudnionych w sieciach partnerskich SEAT-a. Po dwóch etapach zmagań – krajowym i globalnym, producent hiszpańskich aut nagrodził zwycięzców. Polska miała czterech przedstawicieli, wybranych podczas lokalnych eliminacji w Poznaniu. Z zadaniami teoretycznymi i praktycznymi doskonale poradzili sobie Sebastian Chojecki z serwisu Bednarek Łódź, który zwyciężył w kategorii „Najlepszy doradca serwisowy” oraz Krzysztof Funkowicz z tego samego salonu, wyróżniony jako najlepszy spośród techników serwisowych.
Podczas finału w Barcelonie, polski zespół reprezentowali również Kierownik Sprzedaży Daniel Semkło - z salonu Świtoń-Paczkowski Lubin oraz Doradca handlowy Łukasz Dąbrowski z serwisu Euromotor Warszawa.
Najważniejsze wyróżnienie dla pracownika z Polski świadczy o szczególnej jakości serwisu w naszej sieci. Zaangażowanie pana Krzysztofa i wszystkich współpracowników w SEAT Polska znacząco wpływa na ciągłe podnoszenie standardów Obsługi Klienta w salonach marki. Dążymy do tego, by poziom stale wzrastał, a wyróżnienia takie jak TOP SEAT PEOPLE są dla nas dużą motywacją - mówi Jakub Góralczyk, Kierownik PR SEAT. - Gratulacje dla wszystkich finalistów! - dodaje.