Toyota - marka najbardziej wartościowa

LeadPhoto Toyota - marka najbardziej wartościowa
W kolejnej edycji BrandFinance® Auto 50 report na 2013 rok Toyota została po raz kolejny uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata.
Content

Dobra passa koncernu Toyota trwa nieprzerwanie od 2007 roku, od kiedy zajmuje on regularnie pierwsze miejsce w tym zestawieniu. Na drugie miejsce (z czwartego) awansował Volkswagen. Na podium utrzymało się również BMW, które zajęło zaszczytne trzecie miejsce. Jest to jednak spadek tej marki o jedno oczko w porównaniu z zeszłorocznym zestawieniem.

Na dalszych miejscach, w pierwszej dziesiątce, uplasowały się kolejno: Mercedes-Benz, Ford, Nissan, Honda, Porsche, Hyundai oraz Renault.

Komentując tegoroczny raport BrandFinance® Auto 50, David Haigh, Brand Finance Chief Executive, powiedział:

Toyota podjęła olbrzymi wysiłek, aby odbudować zaufanie klientów na całym świecie i umocnić reputację marki. W tym czasie koncern wprowadził na rynek atrakcyjne produkty, które przyciągnęły nowych klientów i zainteresowały Toyotą młodsze pokolenia. 

Z pełnym zestawieniem zapoznać się można na stronie http://brandfinance.com

Źródło zdjęć: Toyota

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!