Głównym inżynierem C-HR Racing jest Hiroyuki Koba, zaś głównym mechanikiem Akihiro Osaka. Samochód prowadzą Masahiko Kageyama i Kumi Sato. Hiroyuki Koba przez całe eliminacje obserwował, jak samochód radzi sobie na torze. Zmienna pogoda pozwoliła ocenić jego przyczepność i pewność prowadzenia na suchej nawierzchni, w czasie deszczu i gradu, przy temperaturze kilku i kilkunastu stopni. Koba był zadowolony ze stabilności auta, na starcie pojawiły się jednak problemy z układem paliwowym. Po dwóch dniach wymagających prób zespół zebrał zestaw wytycznych do dalszych prac nad samochodem.
Toyota C-HR to zupełnie nowy crossover Toyoty, który zadebiutuje w salonach pod koniec roku. Auto będzie dostępne z napędem hybrydowym 1.8 o mocy 122 KM i benzynowym 1.2 Turbo 116 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa, także w wersji na cztery koła. C-HR wyróżnia się odważnym, dynamicznym stylem wysmukłą linią nadwozia i świetnymi właściwościami jezdnymi pomimo zwiększonego prześwitu.
Lexus RC F to produkowana seryjnie wyczynowa wersja sportowego coupé Lexus RC, wyposażona w potężny, wolnossący benzynowy silnik V8 o pojemności skokowej 4969 cm³, mocy 477 KM i maksymalnym momencie obrotowym 530 Nm, uzyskiwanym w zakresie 4800-5600 obr./min. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem bardzo szybkiej, ośmiobiegowej automatycznej przekładni Sport Direct Shift. Luksusowy Lexus RC sprzedawany jest w Polsce w wersji RC 200t z oszczędnym i dynamicznym, dwulitrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym o zmiennym cyklu pracy (Atkinsona i Otto), rozwijającym moc 245 KM i maksymalny moment obrotowy 350 Nm, oraz RC 300h z hybrydową jednostką napędową o łącznej mocy 223 KM, zapewniającym przyspieszenie 0-100 km/h w 8,6 s i średnie zużycie paliwa tylko 4,9 l / 100 km.
Źródło:http://www.nuerburgring.de http://toyotagazooracing.com