Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną

LeadPhoto Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Jak wynika z raportu Interbrand „Best Global Brands 2013”, Toyota po raz kolejny z rzędu została uznana najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie.
Content

2013 jest kolejnym z rzędu rokiem, w którym Toyota pokonuje motoryzacyjnych rywali. Wartość marki wzrosła względem zeszłego roku o 17%, do poziomu 35,4 mld dolarów. Warto dodać, że wśród wszystkich światowych marek plasuje się w pierwszej dziesiątce.

Interbrand w komentarzu dotyczącym Toyoty podkreśla skuteczność firmy w opanowaniu wyzwań 2010 i 2011 roku, co pozwoliło koncernowi odzyskać pozycję globalnego lidera sprzedaży i produkcji samochodów.

Nowa stylistyka pojazdów Toyoty w połączeniu z innowacyjną technologią, która znajduje akceptację milionów klientów, oddaje poczucie nowej energii i witalności, która kojarzy się z Toyotą konsumentom na całym świecie. Ikona hybryd, Toyota Prius, w dalszym ciągu buduje pozytywny obraz nowoczesnej i przyjaznej ludziom technologii w motoryzacji. Potwierdzają to wyniki sprzedaży modelu i przekroczenie liczby 3 milionów sprzedanych egzemplarzy od początku produkcji w 1997 roku.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!