Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną

LeadPhoto Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną
Toyota swoją wysoką pozycję w rankingu marek Forbes zawdzięcza globalnej znajomości marki i budowaniu świadomości klientów na całym świecie, to nie przypadek że Toyota jest synonimem niezawodności na każdym kontynencie.
Content

Toyota od lat umacnia swoją pozycję najcenniejszej marki w globalnym przemyśle motoryzacyjnym. Potwierdza to ranking magazynu Forbes na 2015 rok. Według analiz Forbesa marka Toyota jest warta 37,8 mld dolarów, zyskując 21% w stosunku do poprzedniego roku. Jest to zarazem największy wzrost w branży motoryzacyjnej.

Japońska marka nie tylko zwiększa swoją przewagę nad pozostałymi firmami motoryzacyjnymi. Toyota zajęła także 8. miejsce w grupie wszystkich firm globalnych, niezależnie od sektora, awansując o 1 pozycję w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Najwyższa wartość marki Toyota spośród wszystkich światowych firm motoryzacyjnych jest efektem innowacyjnych rozwiązań technologicznych, ogromnych nakładów na badania i rozwój oraz legendarnej jakości Toyoty. W ciągu ostatniego roku koncern wprowadził na rynek model Mirai, pierwszy na świecie seryjny samochód na wodorowe ogniwa paliwowe, będący zwiastunem kolejnej po hybrydach rewolucji technologicznej w motoryzacji, firmowanej przez Toyotę. Dziś firma jest także niekwestionowanym liderem technologii hybrydowej, sprzedając na świecie ponad 7 milionów takich samochodów.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!