Toyota: najczęściej wybierana marka w 2014

LeadPhoto Toyota: najczęściej wybierana marka w 2014
Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar publikuje kolejne dane rejestracyjne z polskiego rynku motoryzacyjnego w 2014 roku. Jak wynika z najnowszego opracowania, Toyota jest najczęściej wybieraną marką w Polsce przez klientów indywidualnych.
Content

Metodologia przyjęta przez Instytut uwzględnia tylko te pojazdy, które faktycznie zostały kupione przez Polaków. Jak pisze Samar, „należy brać pod uwagę tylko te auta, które zostały zarejestrowane w kraju, fizycznie się w nim znajdują i są w nim eksploatowane. Pojazdy, które wkrótce po rejestracji wyjechały w ramach tzw. reeksportu, nie powinny być wliczane przy określaniu miejsca poszczególnych marek na liście rankingowej krajowych aut". Tylko na tej podstawie można stworzyć ranking marek najczęściej wybieranych przez Polaków.

Jak wynika ze statystyk, w 2014 r. klienci indywidualni w Polsce stawiali na Toyotę:

Tabela 1. Rejestracje nowych samochodów osobowych przez klientów indywidualnych w Polsce w 2014 r.

 tabela samar

Pierwsze miejsce Toyoty na rynku klientów indywidualnych jest wyrazem najwyższego zaufania, jakim Polacy od lat darzą markę. Firma zawdzięcza je nie tylko najwyższej niezawodności (wyniki niezależnych raportów awaryjności), ale także najmłodszej gamie modelowej na rynku.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!