Toyota po raz 10. najcenniejszą marką motoryzacyjną w rankingu BrandZ
Toyota jest najcenniejszą marką motoryzacyjną według raportu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands firmy badawczej Kantar Millward Brown. W 12. edycji tego badania japońska firma zajęła pierwsze miejsce w branży już po raz 10. Wartość marki Toyota została wyceniona na 28,66 miliardów dolarów.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
AUTORANKING.PL S.A. realizuje projekt pt.: Wdrożenie platformy B2B w celu rozwoju portalu autoranking.pl poprzez optymalizację procesów biznesowych
z partnerami z branży motoryzacyjnej, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013,
Działanie 8.2 Wspieranie wdrożenia elektronicznego biznesu B2B, oś priorytetowa 8: Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki.
Czas trwania projektu: sierpień 2014 – marzec 2015
Numer umowy o dofinansowanie: UDA-POIG.08.02.00-30-048/14-00