Toyota wybrała najlepszych dilerów

LeadPhoto Toyota wybrała najlepszych dilerów
42 dilerów z 32 rynków europejskich otrzymało nagrodę „Ichiban” za najwyższe wskaźniki satysfakcji swoich klientów. Najlepsze salony zostały wyróżnione za skuteczną realizację polityki Customer First. Wśród nagrodzonych znalazła się Toyota Katowice MG Centrum.
Content

Toyota Motor Europe (TME) wybrała zwycięzców europejskiego konkursu Satysfakcji Klienta Ichiban 2012.Ceremonia nagrodzenia najlepszych dilerów w Europie odbyła się w Atenach, z udziałem greckiej minister turystyki Olgi Kefalogianni.

„Ichiban” to japońskie słowo zapożyczone ze sformułowania „Okyakusama Ichiban” oznaczającego „Klient przede wszystkim”. Od 2007 roku, kiedy przyznana została pierwsza nagroda Ichiban, wyniki dilerów Toyoty w Europie w kategorii satysfakcja klientów wzrosły o 43% dla samochodów nowych, oraz o 34% dla usług posprzedażnych.

Jakość obsługi była zawsze priorytetem Toyoty i podstawą funkcjonowania firmy. Co roku Toyota Motor Europe nagradza europejskich dilerów koncernu, którzy osiągają najwyższe wyniki w jakości obsługi klientów. Nagroda Ichiban uwzględnia satysfakcję klientów samochodów nowych, oraz usług posprzedażnych.

W 2012 roku przeanalizowanych zostało 2 300 europejskich dilerów Toyoty, spośród których na podstawie ujednoliconych kryteriów wybrane zostały stacje z najbardziej zadowolonymi klientami.

Wśród 42 nagrodzonych dilerów, znalazła się firma Toyota Katowice MG Centrum, której właścicielem jest Michał Goli.

Źródło: Toyota

Toyota Motor Europe (TME) wybrała zwycięzców europejskiego konkursu Satysfakcji Klienta Ichiban 2012. Ceremonia nagrodzenia najlepszych dilerów w Europie odbyła się w Atenach, z udziałem greckiej minister turystyki Olgi Kefalogianni.

 

Jakość obsługi była zawsze priorytetem Toyoty i podstawą funkcjonowania firmy. Co roku Toyota Motor Europe nagradza europejskich dilerów koncernu, którzy osiągają najwyższe wyniki w jakości obsługi klientów. Nagroda Ichiban uwzględnia satysfakcję klientów samochodów nowych, oraz usług posprzedażnych.

 

W 2012 roku przeanalizowanych zostało 2 300 europejskich dilerów Toyoty, spośród których na podstawie ujednoliconych kryteriów wybrane zostały stacje z najbardziej zadowolonymi klientami.

 

Wśród 42 nagrodzonych dilerów, znalazła się firma Toyota Katowice MG Centrum, której właścicielem jest Michał Goli.

 

„Ichiban” to japońskie słowo zapożyczone ze sformułowania „Okyakusama Ichiban” oznaczającego „Klient przede wszystkim”. Od 2007 roku, kiedy przyznana została pierwsza nagroda Ichiban, wyniki dilerów Toyoty w Europie w kategorii satysfakcja klientów wzrosły o 43% dla samochodów nowych, oraz o 34% dla usług posprzedażnych.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!