Toyota znów najbardziej wartościową marką motoryzacyjną

LeadPhoto Toyota znów najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Marka Toyota ma od lat najwyższą wartość w globalnym przemyśle motoryzacyjnym. Potwierdza to najnowsze badanie Brand Finance Global 500 – The Most Valuable Brands of 2015.
Content

Toyota wyróżnia się najwyższą wartością marki we wszystkich zestawieniach najcenniejszych firm świata. Nie tylko wyprzedza inne marki z sektora motoryzacyjnego, ale także regularnie zajmuje czołowe miejsca w grupie wszystkich firm, niezależnie od sektora.

Jak wynika z najnowszego opracowania Brand Finance Global 500 – The Most Valuable Brands of 2015, marka Toyota jest warta w 2015 roku 35,017 mld dolarów, co odpowiada pierwszemu miejscu w rankingu najbardziej wartościowych firm motoryzacyjnych świata, wyprzedzając kolejno marki BMW, Volkswagen, Mercedes-Benz, Honda, Ford, Hyundai, Nissan, Audi oraz Renault.

Pełen ranking dostępny jest na stronie: http://brandirectory.com/league_tables/table/global-500-2015

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!