Trójwymiarowa personalizacja modelu

LeadPhoto Trójwymiarowa personalizacja modelu
Audi to pierwszy na świecie producent samochodów używający trójwymiarowych wizualizacji w konfiguratorze produktowym. Klient może teraz w czasie rzeczywistym doświadczyć spojrzenia na animowany pojazd z perspektywy 360 stopni. Aplikacja została uruchomiona na polskim rynku oraz w 24 innych krajach na całym świecie.
Content

Zaprojektuj swój samochód
Nowy, trójwymiarowe narzędzie Audi Visualization Engine pozwala klientom na interaktywne skonfigurowanie i spersonalizowanie wybranego samochodu. Wizualizacja taka jest bardzo realistyczna, a najmniejsze nawet detale doskonale widoczne. Klient może z pomocą tego programu np. włączać światła, a nawet otwierać i zamykać drzwi. Do wyboru dostępnych jest kilka milionów elementów konfiguracji modeli i ich wyposażenia. Takie skonfigurowane Audi może być przy pomocy jednego kliknięcia umieszczone w dowolnym otoczeniu, np. w tunelu, czy w zielonym krajobrazie Islandii. Nowością jest możliwość bliskiego przyjrzenia się nawet najmniejszym detalom, takim jak wykończenie paneli ozdobnych, światłom do jazdy w dzień i światłom postojowym, czy otwieraniu i zamykaniu się dachu w przypadku wersji kabriolet. Zwłaszcza w przypadku bardzo zindywidualizowanych opcji wyposażenia, nasza nowa możliwość trójwymiarowej wizualizacji w konfiguratorze zapewnia klientom niezwykle dokładny, szczegółowy obraz wybranego modelu i w ten sposób wspiera ich decyzje zakupowe – mówi Thomas Orenz, manager projektu Audi Visualization Engine w AUDI AG. 


Nie musisz pobierać dodatkowych aplikacji
Rendering wybranego modelu ukazuje się w czasie rzeczywistym na stronie internetowej Audi wyszukanej na jakimkolwiek urządzeniu połączonym z internetem. Nie ma konieczności pobierania dodatkowych aplikacji, czy podłączania dodatkowego sprzętu. Trójwymiarowa aplikacja korzysta tu z wirtualnych modeli Audi oraz z technik renderingu stosowanych w grach komputerowych. 

Tylko na wybranych rynkach
Audi Visualization Engine zostanie uruchomiony na wybranych rynkach: m.in. w Polsce, w Niemczech, w Wielkiej Brytanii, Francji i w Hiszpanii, a poza Europą m.in. w USA i w Japonii. Plany związane z przyszłością trójwymiarowego konfiguratora obejmują poprawę rozdzielczości obrazu do jakości 4K, dodanie obrazów otoczenia właściwych dla danego kraju, czy możliwość spersonalizowanego pod kątem poszczególnych salonów sprzedaży wykorzystania tego narzędzia. 

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!