Popularność samochodów hybrydowych Toyoty rośnie na polskim rynku z dnia na dzień. W 2014 roku Polacy zarejestrowali 2 520 nowych hybryd Toyoty, czyli aż o ok. tysiąc egzemplarzy więcej niż przed rokiem (+ 65% względem rejestracji w 2013 roku).
Najczęściej wybieraną hybrydową Toyotą jest kompaktowy Auris, który cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. W 2014 roku już co piąty Auris kupiony w Polsce był hybrydą. W Europie udział wersji hybrydowej w całkowitej sprzedaży Aurisa jest jeszcze bardziej imponujący i wynosi obecnie 50%.
W ramach wyprzedaży rocznika 2014 Toyota Motor Poland przygotowała wyjątkowo atrakcyjną ofertę na zakup hybrydowego Aurisa. Dzięki rabatom sięgającym aż 16 tys. zł, wybór wersji hybrydowej jest bardziej opłacalny od wersji z silnikiem benzynowym lub diesla z 2015 roku produkcji.
W optymalnie wyposażonej wersji Premium hybryda jest o 6 600 zł tańsza od diesla (dostępnego tylko z manualną skrzynią biegów – hybryda standardowo wyposażona w przekładnię automatyczną) oraz dokładnie na poziomie cenowym wersji benzynowej z przekładnią CVT:
|
Cena regularna
|
Upust
|
Cena promocyjna
|
Toyota Auris Hybrid Premium (2014)
|
84 900
|
10 000
|
74 900
|
Toyota Auris 1.6 Valvematic Multidrive S Premium (2015)
|
74 900
|
-
|
74 900
|
Toyota Auris 2.0 D-4D Premium (2015)
|
81 500
|
-
|
81 500
|
W wyższych wersjach wyposażeniowych zakup wersji hybrydowej jest jeszcze bardziej opłacalny:
|
Cena regularna
|
Upust
|
Cena promocyjna
|
Toyota Auris Hybrid Prestige (2014)
|
94 900
|
11 000
|
83 900
|
Toyota Auris 1.6 Valvematic Multidrive S Prestige (2015)
|
84 900
|
-
|
84 900
|
Toyota Auris 2.0 D-4D Prestige (2015)
|
91 500
|
-
|
91 500
|
Promocja wyprzedaży rocznika 2014 trwa w salonach Toyoty do wyczerpania puli pojazdów.