Volvo – wzrost sprzedaży w Polsce i na świecie

LeadPhoto Volvo – wzrost sprzedaży w Polsce i na świecie
W przeciągu ostatnich miesięcy dało się zauważyć istotny wzrost sprzedaży samochodów szwedzkiego producenta. Jak informuje firma Volvo Car Group w lipcu sprzedano na całym świecie przeszło 38 tys. samochodów, co oznacza wzrost o 4,5% w porównaniu do lipca ubiegłego roku. Volvo zyskuje także w Polsce. W lipcu sprzedano przeszło 67% więcej samochodów niż w lipcu 2014, stając się wiceliderem segmentu premium w tym miesiącu.
Content

Globalny wzrost sprzedaży to zasługa dobrych wyników marki na głównych rynkach europejskich oraz amerykańskim. W obu regionach zanotowano duży popyt zarówno na nowy model XC90, jak i na wciąż cieszące się dużą popularnością modele serii 60.

Sprzedaż na rynku europejskim, łącznie ze Szwecją, osiągnęła 4,6 % wzrost w stosunku do lipca 2014. Co ważne, poza debiutującym niedawno modelem XC90, rośnie także zainteresowanie bestsellerem Volvo, czyli SUV-em XC60. Europejczycy kupili 10,5% więcej samochodów niż rok wcześniej, z kluczowymi wzrostami na rynku niemieckim oraz szwedzkim. Tylko w lipcu Amerykanie kupili 5,617 samochodów Volvo, czyli o 14,7 % więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Sprzedaż na rynku europejskim, łącznie ze Szwecją, osiągnęła 4,6 % wzrost w stosunku do lipca 2014. Co ważne, poza debiutującym niedawno modelem XC90, rośnie także zainteresowanie bestsellerem Volvo, czyli SUV-em XC60. Europejczycy kupili 10,5% więcej samochodów niż rok wcześniej, z kluczowymi wzrostami na rynku niemieckim oraz szwedzkim. Tylko w lipcu Amerykanie kupili 5,617 samochodów Volvo, czyli o 14,7 % więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Również na polskim rynku marka Volvo umacnia swoją pozycję, dzięki rosnącemu trendowi sprzedaży samochodów. Od początku roku sprzedano polskim klientom 3,818 samochodów Volvo, co stanowi 4,92% wzrostu w stosunku do pierwszych siedmiu miesięcy 2014 r. Wzrost sprzedaży o ponad 67% zanotowano także w porównaniu lipca 2015 do lipca 2014.Nabywców znalazło aż 673 aut, co dało marce drugi wynik sprzedażowy wśród marek premium w ujęciu miesięcznym. Za ten znakomity wynik w największej mierze odpowiada popularność lidera segmentu małych SUV-ów XC60 oraz sprzedaż nowego XC90, która ruszyła kilka miesięcy temu.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!