Volvo Auto Polska zwycięża w badaniu satysfakcji dealerów samochodowych

LeadPhoto Volvo Auto Polska zwycięża w badaniu satysfakcji dealerów samochodowych
Volvo Auto Polska trzeci raz z rzędu zwyciężyło w szóstej edycji Niezależnego badania satysfakcji dealerów samochodowych.
Content

Badanie to powstaje na bazie ankiet wypełnianych przez dealerów aut różnych marek, którzy oceniają swoją współpracę z importerem. W raporcie oceniana była atrakcyjność oferty modelowej, skuteczność działań marketingowych, poziom rentowności, a także całokształt współpracy z importerami.

Patronem badania był Związek Dealerów Samochodów oraz Polska Izba Motoryzacji. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę DCG Dealer Consulting pod patronatem merytorycznym firmy doradczej Ernst&Young. Wzięto w nim pod uwagę 26 marek samochodów osobowych. Importerem, który uzyskał najlepsze oceny od własnych dealerów, została firma Volvo Auto Polska. Jest to czwarte zwycięstwo tej marki w sześcioletniej historii badania, a jednocześnie trzecie trofeum zdobyte rok po roku. Na drugim miejscu uplasowała się marka Alfa Romeo, a na trzecim – Mercedes.

Źródło: Volvo

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!