Volvo szykuje rewolucję

LeadPhoto Volvo szykuje rewolucję
Volvo wycofuje się z kolejnych tradycyjnych imprez branży motoryzacyjnej. Firma chce skupić się na aktywnościach, które w kreatywny sposób pomogą zaprezentować mediom i klientom najnowsze modele aut i powiązane z nimi technologie i usługi. Dzięki takiej formie komunikacji Volvo chce w ciągu dziesięciu lat zbudować 5 milionów bezpośrednich relacji z klientami.
Content

Premiera na wybiegu i w willi
Volvo Cars ma za sobą kilka premier zorganizowanych według tej nowej koncepcji. Najnowszy, mały SUV XC40 został zaprezentowany podczas targów Milan Fashion Week 2017. Nowe kombi V60 pokazano na początku bieżącego roku w willi na przedmieściach Sztokholmu. W drugiej połowie czerwca świat ujrzy najnowszy model S60. Ta premiera będzie miała miejsce w położonym w Karolinie Południowej, Charlston przy okazji uruchomienia nowej, amerykańskiej fabryki marki.

Volvo wycofuje się z Genewy
Konsekwencją tej strategii jest decyzja o wycofaniu się Volvo z najbliższych targów motoryzacyjnych Genewa Motor Show 2019. Dynamiczne zmiany w branży motoryzacyjnej sprawiły, że Volvo Cars szuka nowych odbiorców i sposobów komunikacji w zupełnie innych kanałach niż dotąd – powiedział Björn Annwall, senior vice president of strategy, brand and retail w Volvo. Obecność na tradycyjnych targach motoryzacyjnych nie jest dziś już koniecznością – musimy w odpowiedni sposób dopasowywać naszą komunikację do charakteru naszej marki i technologii, którą prezentujemy w naszych samochodach. Nie mówimy, że już nigdy nie będziemy obecni na targach motoryzacyjnych. Wydarzenia takie jak Genewa Motor Show będą z pewnością ewoluować i może w przyszłości powrócimy do tej formuły.

Nowe Volvo S60 zakończy proces odmładzania gamy modelowej Volvo, który rozpoczął się w 2014 roku wraz z premierą nowego XC90. 

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!