Światowa premiera w Wolfsburgu - Nowy VW Golf

LeadPhoto Światowa premiera w Wolfsburgu - Nowy VW Golf
Volkswagen zaprezentował dziś w Wolfsburgu zmodernizowanego Golfa, który jest najpopularniejszym modelem w historii koncernu. Centralnym punktem zmian w Golfie z roku modelowego 2017 są – obok nowych silników, bardziej wyrazistej stylistyki i nowych systemów asystujących – systemy informacyjno-rozrywkowe nowej generacji.
Content

W swojej głównej fabryce w Wolfsburgu Volkswagen prezentuje odmienionego Golfa w wersjach dwu- i czterodrzwiowej, Golfa Varianta, a także wersje sportowe – Golfa GTI i Golfa GTE. Dzięki zmodyfikowanej stylistyce auto prezentuje się jeszcze atrakcyjniej niż dotąd. Wśród zmienionych elementów znajdują się przedni i tylny zderzak, nowe reflektory halogenowe z diodowymi światłami do jazdy dziennej, nowe reflektory LED-owe zamiast ksenonowych, nowe błotniki z przodu, nowe tylne lampy w technologii LED (seryjne we wszystkich wersjach Golfa), a także nowe – wzory obręczy kół z lekkich stopów oraz lakiery. Wnętrze Golfa z roku modelowego 2017 wzbogacają ponadto nowe dekoracyjne panele i wzory tapicerki. Liczba wersji wyposażenia nie ulega zmianie.

Nowy Volkswagen Golf może być wyposażony w system multimedialny „Discover Pro”, który można obsługiwać przy pomocy gestów. Wyposażony w ekran o przekątnej 9,2 cala system ten tworzy koncepcyjną i plastyczną całość z Active Info Display. Wzbogacono ponadto zakres usług internetowych i aplikacji. Modernizacja Golfa, modelu sprzedanego dotąd w liczbie ponad 33 milionów egzemplarzy, wprowadza też do klasy kompaktów nowe standardy w zakresie wyposażenia w systemy asystujące: funkcja hamowania awaryjnego (City) z nowym systemem rozpoznawania pieszych, nowy asystent jazdy w korku (częściowo automatyczna jazda do prędkości 60 km/h) oraz – także nowy w tym segmencie aut – Emergency-Assist w ogromnym stopniu podnoszą poziom bezpieczeństwa.

Oprócz nowoczesnych systemów elektronicznych nowego Golfa wyposażono w zmodernizowane silniki TSI z rodziny EA211. Debiutuje nowa benzynowa jednostka turbo – 1.5 TSI Evo. Jest to czterocylindrowy silnik o mocy 110 kW/150 KM wyposażony w system odłączania cylindrów (ACT). Pojawi się również wersja Blue Motion z silnikiem osiągającym moc 96 kW/130 KM. Volkswagen zaaplikował także dodatkową porcję mocy Golfowi GTI – będzie on teraz rozwijał 169 kW/230 KM oraz 180 kW/245 KM (GTI Performance). Nowa 7-biegowa przekładnia DSG (z dwoma sprzęgłami) – jako bardziej efektywna – będzie stopniowo zastępowała w Golfie wszystkie 6-biegowe przekładnie DSG.

 

 

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!