Największą sensacją na stoisku Toyoty w tym roku była produkcyjna wersja długo oczekiwanego crossovera C-HR. Zgodnie z zapowiedziami, nowy model tylko nieznacznie różni się od śmiałej wersji koncepcyjnej, którą poznaliśmy na targach we Frankfurcie pół roku temu. Pod maską C-HR może się znaleźć napęd hybrydowy z nowego Priusa o mocy 122 KM lub silnik benzynowy 1.2 Turbo, który zadebiutował w lipcu, razem z odświeżonym Aurisem.
ósma generacja Hiluxa zachwyciła publiczność jakością wnętrza. Ten samochód do zadań specjalnych, znany praktycznie pod każdą szerokością geograficzną, w najbardziej niedostępnych zakątkach globu, jest teraz mocniejszy i bardziej wytrzymały. Zyskał też styl i komfort, zbliżający tego pickupa do aut osobowych.
Genewa była też miejscem premiery modelu ProAce Verso drugiej generacji. 9-osobowy van zwraca uwagę udogodnieniami, jak montowane na szynach, ruchome fotele, automatyczne boczne przesuwane drzwi, które można aktywować niewielkim ruchem nogi, czy panoramiczny dach.
W hali Palexpo nie zabrakło także innych nowości, które trafią na rynek jeszcze w tym roku. Toyota Prius i RAV4 Hybrid w pokazowej wersji Sapphire reprezentują nową stylistykę marki - obok Yarisa Bi-Tone oraz AYGO x-cite i x-clusive.
Miłośnicy nowoczesnych technologii mieli okazję poznać szczegóły konstrukcji wodorowej Toyoty Mirai, a fani motorsportu mogli przyjrzeć się z bliska dakarowej Toyocie Overdrive. Wisienką na torcie była Toyota Kikai, samochód koncepcyjny… niemal pozbawiony karoserii, o którego wymyślnym kształcie decyduje układ lśniących, chromowanych mechanicznych części.