Wspólny projekt Nissana i Ligi Mistrzów UEFA

LeadPhoto Wspólny projekt Nissana i Ligi Mistrzów UEFA
Nissan i Liga Mistrzów UEFA przygotowują wrześniową inaugurację akcji "Goal of the week".
Content

W dniu, w którym w Monako odbywa się losowanie grup Ligi Mistrzów UEFA Nissan ogłasza pierwszy etap ekskluzywnej akcji partnerskiej „UEFA Champions League Goal of the Week engineered by Nissan". To konkurs, w którym kibice z całego świata mogą głosować na najlepsze i najpiękniejsze bramki zdobyte w najbardziej prestiżowym turnieju klubowej piłki nożnej w Europie.

Goal of the Week to element rozpoczętej właśnie czteroletniej współpracy Nissana z Ligą Mistrzów UEFA. Konkurs rozpocznie się wraz z pierwszym tygodniem meczów fazy grupowej, 16 i 17 września. Konkurs będzie dostępny na stronie UEFA.com oraz na stronie Nissana w sekcji poświęconej Lidze Mistrzów. Sekcja ta zostanie oficjalnie uruchomiona 18 września.

Roel de Vries, wiceprezes, globalny dyrektor ds. marketingu, komunikacji i strategii marki Nissana powiedział: „W Lidze Mistrzów UEFA spotykają się najlepsi zawodnicy z całego świata i rywalizują przez cały sezon. Akcja Goal of the Week umożliwi kibicom piłki nożnej dyskusję o bramkach zdobywanych w cotygodniowych meczach Ligi Mistrzów UEFA oraz wybieranie najpiękniejszych i najlepszych technicznie goli. Jest to także wyjątkowa okazja do bezpośredniego przybliżenia emocji z boiska kibicom uczestniczącym w zabawie online".

W ramach „UEFA Champions League Goal of the Week engineered by Nissan" panel jurorów UEFA będzie wybierał do pięciu najlepszych bramek z każdego tygodnia meczowego. Kibice będą mogli głosować od północy (czasu środkowoeuropejskiego) w każdy czwartek po rozegranym meczu. Zarejestrowani uczestnicy będą brali udział w cotygodniowych losowaniach, w których można będzie wygrać szereg nagród - od oficjalnych gadżetów Ligi Mistrzów UEFA po bilety wstępu na mecze.

Ponadto dla uprzywilejowanych grup - w tym lokalnych organizacji społecznych i dziecięcych, dealerów, klientów oraz mediów - Nissan przygotował wejściówki na wyjazdowe treningi drużyn odbywające się w dni poprzedzające mecze Ligi Mistrzów UEFA. W ten sposób Nissan chce umożliwić kibicom jeszcze bliższy kontakt z Ligą Mistrzów UEFA w ciągu całego sezonu.

Nissan jest oficjalnym globalnym sponsorem motoryzacyjnym Superpucharu UEFA i Ligi Mistrzów UEFA na podstawie umowy zawartej na okres od sezonu 2014/2015 do 2017/2018. Nowa akcja umacnia współpracę partnerską Nissana z najbardziej prestiżowym turniejem klubowej piłki nożnej w Europie, po niedawno ogłoszonej informacji, że zawodnik drużyny, która trzykrotnie zwyciężyła w Lidze Mistrzów UEFA, Andrés Iniesta, oraz kapitan zespołu Paris Saint-Germain i reprezentacji Brazylii Thiago Silva zostali ambasadorami marki Nissan. Jako dwaj nowi Engineers of Excitement („inżynierowie emocji") Nissana, zawodnicy ci będą pomagali marce w prezentowaniu kolejnych innowacji, które uatrakcyjnią przeżycia kibiców futbolu, a także wystąpią w nowej globalnej kampanii reklamowej Nissana.

Współpraca z Ligą Mistrzów UEFA to kolejny przykład rosnącego zaangażowania Nissana w globalny sport. Japońska marka jest już między innymi sponsorem Pucharu Narodów Afryki, NCAA Football, Kanadyjskiej Ligi Futbolu oraz ambasadorów sportu, w tym zdobywców złotych medali olimpijskich Usaina Bolta i sir Chrisa Hoya, partnerem korporacyjnym Heisman Trust/Heisman Trophy oraz oficjalnym globalnym partnerem motoryzacyjnym City Football Group.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!