Legendarny spot reklamowy, w którym Audi 100 CS quattro podjeżdża pod skocznię narciarską w fińskim kurorcie Kaipola, spektakularne zwycięstwo Waltera Röhrla w górskim wyścigu Pikes Peak czy pięć milionów egzemplarzy Audi z napędem quattro, to tylko kilka przykładów z historii quattro w ujęciu Tima Johna.
Luca de Meo, szef sprzedaży i marketingu Audi tak opisuje ekspozycję: „Instalacja Tima Johna wyraża emocje, które nasi klienci łączą z quattro.“ Quattro podkreśla czołową rolę Audi jako pioniera napędu na cztery koła. Luca de Meo podkreśla też, że quattro to więcej niż technika. „quattro oznacza bezpieczeństwo i sportowy styl jazdy, wysokie kompetencje techniczne i dynamiczny styl życia, którego nie są w stanie spowolnić nieprzyjazne warunki na drodze.“
Audi od 2006 roku jest wyłącznym partnerem targów Design Miami/Bazylea, reprezentującym branżę motoryzacyjną. Współpracuje z uznanymi na arenie międzynarodowej projektantami i architektami, takiej rangi jak Moritz Waldemeyer, Mirko Borsche, Bjarke Ingels czy Clemens Weisshaar i Reed Kram. W roku 2013, Audi rozpoczęło współpracę z hamburskim scenografem Timem Johnem. John, wraz z różnymi grafikami, ilustratorami czy projektantami, buduje w swoim atelier interaktywne eksponaty, scenografie wykorzystywane w dekoracjach teatralnych i na planach filmowych oraz projektuje kompletne aranżacje wnętrz. Jego prace charakteryzuje zamiłowanie do szczegółu, pasja ręcznej pracy, a ożywia je humor i lekkość.
Targi Design Miami/Bazylea odbywają się w dniach od 11 do 16 czerwca, równocześnie z targami sztuki Art Bazylea i są najważniejszym forum kolekcjonerów klasyki wzornictwa i współczesnej awangardy.
Źródło: Audi