Zmiany w dziale Marketingu i PR marki Volkswagen

LeadPhoto Zmiany w dziale Marketingu i PR marki Volkswagen
W dniu dzisiejszym Jerzy Krężlewski przestał pełnić funkcję dyrektora Marketingu i PR marki Volkswagen. Dr Krężlewski związany był z grupą Volkswagena od 1992 roku.
Content

Siódmy czerwca jest ostatnim dniem pracy Jerzego Krężlewskiego w firmie Volkswagen Group Polska. Dr Krężlewski związany był z markami Volkswagen, Audi i Volkswagen Samochody Użytkowe od 1992 roku, będąc odpowiedzialnym za marketing w spółce Kulczyk Tradex. Po zmianach w strukturze firmy, od 2008 roku J. Krężlewski kierował działem marketingu i PR marki Volkswagen. W 2012 roku, po przejęciu spółki Kulczyk Tradex przez Volkswagen AG, dr Krężlewski odpowiadał także za PR firmy Volkswagen Group Polska. Jerzy Krężlewski zdecydował dziś o kontynuowaniu swojej kariery poza strukturami firmy.

Do czasu powołania nowego dyrektora, za marketing marki Volkswagen odpowiadał będzie Pan Mateusz Liśkiewicz – kierownik ds. komunikacji, a za Public Relations Pan Tomasz Tonder – kierownik ds. PR marki Volkswagen. Panowie Liśkiewicz i Tonder będą bezpośrednio współpracowali z dyrektorem marki Volkswagen, Wojciechem Tomaszkiewiczem.

Źródło: Volkswagen

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!